Wednesday, July 20, 2011

love the way you are

Jangan tanya mana aku menghilang . Jangan tanya mana aku sembunyi . Jangan tanya mana aku pergi tanpa berita . *mampus aku kene cop minah perasan, HAHA. Terima kasih daun keladi sebab masih sudi menjenguk blog aku yang kian lama kian bersawang. oh my! bukan aku tak nak update, cuma aku tak ada idea nak update pasal ape. bila aku ada idea, masa tu pulak lah aku tak boleh nak on9. maka, terkubur dalam ingatan saja. masalah nya, bila bole on9, tak pulak terasa ada idea, ayat cover ni, sebab otak kering, tak bole nak perah idea. *memang selama ni otak basah kan?* HAHA. kesian kan aku?


semenjak dua menjak nie, amat terkesan atas something yang berlaku. there is, one girl that very2 stupid. dia merupakan seorang yang sangat-sangat gila annoying. *bayang kan je lah, dah lah sangat-sangat, gila pulak. :P misi sebenar tidak dapat dikenal past, tapi berdasarkan kajian yang telah dibuat. terdapat unsur-unsur cemburu dan iri hati terhadap kebahagiaan kami. HAHA. i like! saya suka orang cemburu dengan saya. TAPI, saya tak suka orang cari pasal dengan saya. sebab, saya ni baik. tahu kah anda, saya berusaha dengan gigih untuk kurang kan dan juga tidak memaki hamun anda atas setiap kata-kata anda yang sangat-sangat biadap itu? tahu kah anda bila saya memaki hamun anda semula itu tanda nya saya teramat-amat marah? HAISH! sudah-sudah. 



ini eka. form 4. dia kata dia baik. perempuan suci tak buat kerja-kerja jahat. ok fine! bagus sangat kan? :P



yang kiri tu anna, kakak kepada eka, 19 tahun. *sebaya aku beb! perangai masyaallah~



ini eka yang tadi nya kata dia baik. baik kah? ok fine. macam ni memang baik. :)
**ade hati nak kata aku bertudung sebab pura-pura. agak kau tak pernah cermin muka agaknya. sebab tu nak mengata orang pakai lepas je! memang kau betina baik sampai begitu murah hati nak tunjuk body kau kat orang lain. sory! aku tak ada mase nak cencored gambar kau! buat ape nak baik hati sangat dengan orang yang dah begitu biadap and kurang ajar ngan aku? 



ok! ni lagi satu. ade hati nak kata muka aku putih bedak. sekarang muka sape yang macam terkena chat putih ni? at least, aku putih original. tak main lah macam kau ni. nak putih yang tak ori. dengan make-up kau yang tebak tu, bukan kau mankin putih pun. kelabu lagi ada. haish! nanti, aku suruh [My LaLiNk] yang kau suka tu, beli kan cermin besar, and hantar kat rumah kau. eh! tapi nak letak mane eak? rumah kau kecik je. aku letak kat luar rumah lah eak? :P



macam ni kata diri tu pandai bergaya. reti cari duit juta-juta. mungkin bole cari duit juta-juta. dengan jual body lah kan. tapi, sape je seyh yang selera ngan dia. elak anjing jumpa, anjing pun kencing kan je. ada hati nak kata aku tak reti bergaya. sory to say lah! kaki aku pun pilih jenama yang high class tau. lagi kan baju-baju aku. kalau tak sampai 30 ringgit, gua tak pakai lah bai! aku bukan nak show off, tapi dengan orang macam kau ni. terasa wajib bagi aku nak menunjuk-nunjuk. sebab, aku suka kau sakit hati ngan aku. aku suka kau jeles dengan aku. aku suka nak bagi tahu, kau yang konon nya lebih dari aku, sebenar nya NOTHING!



ini pulak ana. muka tak matured! itu yang pasti. eh minah! lu nak maki hamun gua, lu guna bahasa baby-baby. gua bace pun tergelak lah sial! 

**for both of u. aku memang tak suka gaduh-gaduh ni. aku memang dah cuci tangan nak gaduh besar. tapi, korang dua orang ni, menyalak serupa anjing! manyak asu lu tau ka? sekarang, kau bole bajet kau bagus. kau bole ajak aku gaduh tempat kau. pasal ape kau ajak aku gaduh tempat kau? pasal kau ni jenis yang tak bole jgerak. kau fikir, kalau lawan kat tempat kau, kau bole menang. tapi kau jangan lupa, ade kuasa lagi besar kat tempat kau tu selain dari pada kau. aku memang tak faham tau ngan korang ni. dah lah aku tak kenal, tetiba nak cari pasal ngan aku. kuasa kau besar sangat ke? konon kau pegang PD tu larh? HAHA. taik!!! ape eah nama kau? anna ngan eka kan? nama kau bukan nama bapak aku kan? bukan muslimin kan? so, sape je kau ni pada aku yang aku nak hormat! kau bukan sape-sape k. jangan cakap masam kau besar sangat, macam kau hebat sangat. kau kumpul lah lemak kau tebal-tebal. tunggu sampai allah balas perbuatan kau. mase tu, kau akan tahu, kuasa allah lagi besar dari kuasa kau.

itu lah orang-orang nya. orang-orang yang menyebabkan, tak ada anniversary aku ngan [My LaLiNk] yang ke satu tahun dua bulan. orang yang menyebabkan aku ngan [My LaLiNk] separuh bertekak malam anniversary tu. sakit hati punya pasal, sikit pun aku tak tido malam tu. mengenangkan apa yang dah jadi. kalau aku nak dendam, boleh sangat. tapi, aku tak nak lah.. aku tak suka gaduh-gaduh ni. tapi, aku memang harap sangat benda ni bole berakhir. 

aku sayang kan dia. sape pun dia dulu, aku tak nak tahu. yang aku tau, dia dah berubah kearah yang aku mahukan. sape pun kau pada dia, semua tu dah lepas. sekarang dia dengan aku. he's mine. hak aku. biar lah dia sakit teruk sekalipun, kau jangan lah sibuk-sibuk nak tahu pasal dia. sekarang dia dengan aku. and insyaallah, masa depan dia pun dengan aku. kalau tak ada jodoh aku dengan dia, aku terima apa adanya. aku menangis dengan semua citer buruk kau pasal aku, pasal dia. memang kau dah bole tepuk tangan sekarang ni. tahniah kat kau. tapi, doa aku. semoga tuhan buat kau menangis lebih teruk daripada aku menangis atas semua fitnah kau. doa orang orang teraniaya ni selalu termakbul. ingat tu. and aku mintak sangat, apa yang kau cakap kat aku (kau nak anta orang rabak kan aku) benda tu terjadi kat kau. bukan aku kejam, tapi aku geram! k bye!

No comments:

Post a Comment