Sunday, October 24, 2010

tentang dia....

khas untuk [My HoNeY bUnNeY]

aku dapat rasakan yang dia sayangkan aku...sayang aku sangat2...setiap hari,setiap detik,setiap saat yang aku dan dia lalui bersama, dia tak pernah mengeluh melayan setiap kerenah aku...dia selalu sangat jaga hati aku...demi aku, dan hanya untuk aku...kadang2, aku rasa kasih sayang dia terlalu berlebihan untuk aku...kasih sayang yang dia bagi, lebih dari mencukupi...dia selalu jaga hati aku...malah, dia jaga hati aku lebih dari jaga hati dia...


ciri2 orang yang mencintai kamu:-


Orang yang mencintai kamu akan mengirimkan SMS seperti ‘selamat pagi’, ‘selamat hari minggu’,  ‘selamat tidur’, ‘take care’, dan lain-lain lagi, walaupun kamu tidak membalas SMS nya, kerana dengan kiriman SMS itu lah dia menyatakan cintanya, menyatakan dalam cara yang berbeza, bukan “aku CINTA padamu”, tapi berselindung ayat selain kata cinta itu.

hari-hari,setiap pagi, dia akan hantar mesej "assalamualaikum...selamat pagi sayang...luv u...muah!!.mesej yang aku tunggu setiap pagi, sebab bagi aku, itu adalah permulaan hari bagi aku...

Orang yang mencintai kamu selalu ingin berada di dekat kamu dan ingin menghabiskan hari-harinya hanya dengan kamu.

dia selalu mesej aku, cakap dengan aku, bercerita dengan aku macam dia betul2 ada depan aku...dia jaga aku hari-hari pun macam dia ada dengan aku selalu...memang tak hairan la kan, aku selalu nangis just sebab aku rindukan dia...

Orang yang mencintai kamu sering melakukan hal-hal yang SENGAL seperti menelefon kamu 100 kali dalam masa sehari. Atau mengejutkan kamu di tengah malam dengan mengirim SMS. Sebenarnya ketika itu dia sedang memikirkan kamu.

dia pun selalu wat macam ni jugak... walaupun masa tu, pukul 2-3 pagi...aku tak pernah kisah pun dia nak telefon pukul berape, sebab aku pun selalu rindukan dia....

Orang yang begitu mencintaimu, tidak pernah memaksa kamu memberinya sebab dan alasan, walaupun hatinya meronta ingin mengetahui, kerana dia tidak mahu kamu terbeban dengan karenahnya. Saat kau pinta dia berlalu, dia pergi tanpa menyalahkan kamu, kerana dia benar-benar mengerti apa itu cinta.

selalunya, kalau ada apa-apa, misalnya, satu hari dia tak mesej sebab dia banyak keje,then, malam tu baru dia mesej, dia akan minta maaf sebab dia tak dapat nak mesej aku...lebih2 lagi, kalau dia tau aku sorang2 kat kolej atau aku tak sihat...dia akan jadi rasa bersalah sangat2 sebab tak ada, masa aku perlukan dia...aku pernah cakap dengan dia, 'sayang xboleh harapkan b slalu ada untuk sayang, sebab b pun ada hidup b sendri...', jujur aku katakan, aku cakp mcm tu bukan sebab aku kecil hati dengan dia atau apa pun...tapi, aku cakap macam tu, sebagai satu penghargaan sebab dia selalu ada dengan aku, walau pun dia tak hubungi aku...'jauh dimata, tapi dekat dihati'...bagi aku, ap yang aku buat, tak setanding dengan kasih syang yang dia bagi pada aku...dia lebih memahami aku, dari aku memahami dia...

buat hubby, thanx untuk segalanya...syang sayang b...sangat2...:))

No comments:

Post a Comment