Friday, October 29, 2010

"KILLER PAPER" menanti aku...

nama pun KILLER PAPER kan, so, memang kene buat yang terbaik la....dah la carry mark aku, macam hidup segam mati tak mahu je...paras2 hidung beb!!!antara lemas ngan tak je..tu pun dah tersedak-sedak dah!..adoiyai,cemane ni???jiwa takut aku ni, lmbt bangun la...aiseyh!xpe2, malaysia boleh, aku pun mesti boleh punya... kan???haha..sengal suda...tadi paper bel 120 a.k.a paper english aku pun, nmpaknya macam ok je...bab, aku boleh jawab...alhamdulillah, soalan tu tak lah sesusah mne!!!ceh!berlagak...hehe, xpe, sekali sekala..bukan selalu...kan?bukan senang nak tgok aku berlagak ni, hahaha...alah, dapat jawab ngan tenang pun, pasal, hati dah berbunga...lalala~  mana tak nya, [my lalink] call smata-mata nak wish gud luck...:)) terharu nya...:) aritu, mse test ctu 101 a.k.a agama pun beria [my HuNnY bUnNeY] tu kejut kan aku...hehehe..bagus la dapat pakwe macam ni..senang hati... :)) rindu plak tetibe..hehe..GATAL!!!:P

No comments:

Post a Comment