Tuesday, February 1, 2011

daulat atau sekadar mimpi

al kisah, semalam aku dah rombak balik blog aku... hampir 60% berubah... agak ok lah tu kan.. belum 100% berubah... haha... nak di jadikan cerita, lepas update blog aku tido... (tanpe pergi basuh kaki) **alah, selama ni pun aku jarang nak tido pegi basuh kaki, ada sekali tu, aku pegi basuh kaki sampai dua kali, aku mimpi lagi ngeri...apa kes??**

so, mungkin akibat keseronokkan dapat meng'edit' blog aku sampai jadi macam tu punya cantik, **cantiklah sangat** :P , blog tu datang dalam mimpi aku... agak tragis bab blog ni tak disukai oleh one of the partner... **serabutnya lah ayat aku**

ok! macam ni cerita nya, mula-mula, aku update and edit blog... dan lepas tu, aku off my lappy... kemudian, aku pergi tutup lampu, cop-cop-cop.. aku pergi turun bawah dulu, tengok ibu, abah, n adik-adik aku, pastu aku naik bilik semula... lepas tu, baru pergi tutup lampu,lepas tutup lampu, aku baring atas katil, lepas baring atas katil, aku tarik selimut, then, aku tido... dalam tido tue, aku mimpi... 


atoyai, mimpi baeeekkkkk punya... :P aku pun boleh terbangun pukul 3 pagi, just sebab mimpi ni.. ni semua, blog punya pasal, taksub sangat agaknya, sampai boleh masuk mimpi... aku mimpi, aku tunjukkan kat [My LaLiNk], blog ni... then, dia tak suka... dia xde lah marah-marah, just teruk lepuk dahi aku je... sambil cakap, 'kenapa tukar, b tak suka yang ni, b nak yang lame', mase tu, menangis aku nak wat balik yang lame... terus aku terbangun dari tido.. so, sila tafsirkan, semua ni sebab aku tido tak basuh kaki ke, sebab aku taksub sangat edit blog ni..:P

No comments:

Post a Comment