Tuesday, February 1, 2011

tatariaswajahblog-2

jeng jeng jeng!!!! 


pandang lah lihat lah, blog ku yang berwajah baru... hahaha... actually, terbit sedikit rasa menyesal bab tukar layout ni... hukhuk. tapi, apa nak buat, yang patah tumbuh, yang hilang berganti... yang lama tetap dalam hati... acecece..:P tapi, macam biase lah.. dalam hidup mesti kene ada perubahan... kalau pi mai, pi mai, tang tu jugak, memang tak ada kemajuan lah jawab nya... zaman dah moden, dunia dah maju... so, inilah, salah satu kemajuan yang ada dalam diri aku...:P 


bole jugak kalau nak dianggap, penaik tarafan sempena bulan baru..hahha:P




haa... ni adalah, wajah blog yang lama...

ni pulak, yang baru...

**bila bandingkan macam ni, yang baru 10 kali ganda lagi canti dari yang lame** sape sokong?? :P (haipp!!! tuan punya blog je yang bole kutuk blog lame tau) haha... gurau je... 

anyway, ni lah hasil nya... 

actually, aku update wajah blog ni, sebab nak elakkan aku meroyan, akibat kebosanan yang melampau... al-maklumlah, [My LaLiNk] tengah busy... so, saya, sebagai isteri yang baik, duk diam-diam, and update blog...

BAIK NYA SAYA... :)

No comments:

Post a Comment