Saturday, April 16, 2011

woooaahhhh sayanG !!! :)

assalamualaikum semua.. :) arini, aku mengisi masa lapang aku yang tak berapa nak lapang dengan search nama [My LaLiNk] kat google search. then, semua yang ada nama [My LaLiNk] keluar kat google search tersebut. kebanyakkan nya dari blog aku.. then, bila scroll ke bawah, maka terpandang lah aku akan satu blog ni, yang juga ada tulis nama [My LaLiNk].. fuyoo... fuyoo... bila bace isi kandung blog tu, maka terpandang lah aku akan perkataan ini.




Dalam bidang latihan ketenteraan Apprentis Sarjan Mohamad Radzi bin Masuhudi terlipih sebagai Perantis Kawad Terbaik, Apprentis Sarjan Hamzah bin Mohamad terpilih sebagai Perantis Penembak Terbaik manakala Perantis Kecerdasan Jasmani Terbaik jatuh kepada Apprentis Mohd Safuan bin Muhammad Nayan.

aku jumpa ni, dalam blog ini : klik sini


tahniah my lalink. :) 

No comments:

Post a Comment