Sunday, April 10, 2011

yeahhhh!!! tu dia, setelah sekian lama membiarkan blog aku ni berhabuk, saip bersawang lagi! awal-awal aku masuk pun terbatuk-batuk gak bab banyak sangat debu! haih. tu lah, sebab jarang nak taip entry. tapi lau terlebih rajin, kemain lagi. sehari boleh sampai 2@3 entry aku post! tu lah, malas lagi. PADAN MUKA AKU.

actually, aku sendiri pun sedih gak tengok blog aku, dah macam rumah usang dah. buruk giler**opss!!! giler tu tak lah. tapi nampak lah buruk nya kan. hehe. sejak dua menjak ni, aku just bukak blog aku ni just nk tengok followers, viewers, ngan tukar lagu. lau datang gedik, aku bace semula entry-enrty aku **sumpah macam dah tak ada kerja lain yang bole aku buat**

well, biasa lah kan. entry kali ni pasal someone yang dekat dengan aku, yang sekarang ni tengah mencuba sedaya upaya dia mendajal kan hidup aku. HAHA. ** doa-doalah kau berjaya dajal aku pompuan. lau kau bole buat cam tu, memang setiap kali aku jumpa kau, aku tabik kat kau. haha. bukan nak berlagak beb, masalah nya sekarang kau cuba keringkan benang yang basah dengan tangan kau yang always berpeluh tak berhenti tu. come on lah beb! kau dah besar kan? boleh pikir tak apa yang kau akan dapat bila kau dajal hidup aku? **tak bole? hah! biar aku cakap, KAU AKAN DAPAT DOSA. haa... jangan salah kan aku, sebab aku dah bagi tau. so, terlepas lah aku kat akhirat nanti. :) ingat bai, doa orang yang teraniaya nie selalu makbul...


tak pe lah, kau buat lah apa yang kau suka. janji kau bahagia. :)

No comments:

Post a Comment