Wednesday, May 4, 2011

birthday si dara MUNIRAH

HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY TO YOU... HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY TO YOU. haha.


bukan senang aku nak nyanyi ni tau, untuk kau je ni. **jap lagi ngan orang lain pun cakap macam tu jugak :P** tak pe la... kan?



kek tuk kau. :)




haa... ni la orang nya. hehe. bestie shaye. :)

selamat hari tua, semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.walaupun kau dikelilingi kami yang muda, ingatlah, bahawa kau suda tua. HAHA. aku baru 18 tahun, kau dah 19. hehe. urm.. hadiah untuk kau berupa gambar kek, haha. nanti bila aku kaya, aku belanja makan. sekarang tengah pokai, duit ptptn blum masuk lagi. **memang aku saje suh dorang msukkan lambat, biar tak payah belanja kau. haha. gurau je.


HAPPY BIRTHDAY MUNIRAH BINTI CHE ANI! SWEET 19.

**da bole kawen dah kawan aku ni. haha

No comments:

Post a Comment