Sunday, November 14, 2010

akhirnya!!! genap lah  6bulan suda usia perkenalan & per'couple'an antara aku ngan [My LaLiNk a.k.a My HoNeY bUnNeY]. . . hehehe. . . suka-suka. . . alhamdulillah, perkenalan yang singkat, tapi tetap membawa berkat . . .(macam ada kepoyoan disitu :P lantak lah)ada aku kesah?!haha. . (ketawa evil). . ops!! i'm ladies. . sorry(dengan nada gedik, plus shy shy cat). . hehe. . tp, btul ap. .ak bersyukur sangat, perkenalan antara aku ngan [My LaLiNk] singkat sangat. . .kitorang kenal tak smpai satu hari, then trus couple. . . haha. . .ada orang kate, GELOJOH!!tapi, aku kata, ADVANCE!!hekhek. . . alah. . . gelojoh pun gelojoh la. .bnda dah lepas ap. . dah bhagia pun sekarang ni kan?!so, xmo la pkir sangat. . .kadang-kadang kita xperlu masa yang banyak untuk mengenali seseorang, sebab kita sendiri boleh rasa 'chemistry' yang ada antara kita dengan orang tu. . . kadang kita tak perlu tunggu masa yang sesuai untuk kita luahkan, smpaikn, rasa hati kita untuk seseorang tue. . .sebab kita sendiri tak tau apa yang akan terjadi pada masa akan datang, so, when you have a chance!GRAB it!! :D


macam ak ngan [My LaLiNk], kitorang kenal xsampai sehari. . .petang tu kitorang diperkenalkan oleh 'matchmaker' kitorang, then mlm tu, tepat pukul 12.30 malam. . .maka, sah lah aku menjadi couple mohd radzi bin masuhudi. . . :D dua kali lafaz terima, bab dy kurang pasti. . .haha. .ayat tanya dari [My LaLiNk] aku ni, memang xboleh bla. . .penuh sopan santun, relaks. . .tapi, cukup buat jantung aku macam nak meletup!!haha. .shhhtttt. . .dy xtau. .sebab. . .sebab. . .aku bawak [My LaLiNk] naik roller coaster. . .jahat tak?!jahat tak?!ish!! mana ada jahat, nakal je. . . :P mule2 dy kata"ain farhana sudi tak awak jadi kekasih saya, mohd radzi??"mse tu, kalau [My LaLiNk] kat depan aku, comfirm!!!PITAM!!hekhek. . .tapi, ak buat-buat cool je. . .biase la, control ayu beb!tapi, best. . .aku bawak dia nek roller coaster. . .smpai dia da tak sanggup nak naik lagi dah. . .ada ke patut, bila dia tanya tu, aku cakap, saya tak nak. . .sebab, saya sangat-sangat setuju, awak, mohd radzi jadi couple saya. . .ad ke, dy just dengar aku cakap tak nak, pastu, down feeling. . .orang tak habis cakap lagi. . .da down. . .ap la [My LaLiNk] nie. . .aku kenekan dia, dalam senyum dan tangisan. . .haha. . .nasib dia la, bab dapat awek nakal cam aku. . .hekhek. . .enought!!! yang lain, akan disimpan sebagai rujukan pada masa akan datang. . .:P


serius!!sgt2 beruntung dapat kenal [My LaLiNk] bab, mendatang keuntungan yang sangat banyak...:D sebabnya, dia ada banyak aset terdahulu...terutamanya, kematangan dia, and cara dia tempuh hidup dia, uruskan life dia...dalam usia yang muda, dia dah tak bergantung mak and ayah dia sara hidup dia. . .malah, dia yang sara hidup mak ayah dia, dan adik2 dia...haaa....ciri2 anak yang soleh...:)dia bnyak ajar aku erti kehidupan yang sebenar...memang tak sia-sia terima dia jadi couple tanpa perlu berfikir dua kali...hehehe...banyak hari yang aku ngan [My LaLiNk] lalui, alhamdulillah...setakat ni, tak ada la sesukar mana...lau gaduh kecik-kecik tu bese la...kata oarang, bila kita bergaduh,maknanya perasaan sayng tu masih ada...dengan itu, mari lah kita mencari gaduh kalau kita nak tau couple kita tu sayang kita ke tak...hekhek...lau dia lari, tak sayang la tu maknanya...haha...(spe ikut, dy bongok!!:P)




luv u more n more n more. . .
thanx sebab sudi layan kerenah sayang awak nie. . .
terima kasih jugak, sebab sudi korbankan masa tidur dengan masa jaga dengan sayang...
love u,
sayang b selalu...






H.O.L.L.A.N.D.
Hope Our Loves Last And Never Died

No comments:

Post a Comment