Wednesday, November 24, 2010

:D

Masa aku darjah 5, bermakna tujuh tahun yang lalu, aku pernah couple ngan sorang budak ni, nama dia Rasedey...aku tak tahu kenapa aku couple ngan dia, sebab aku tak suka dia pun...maksud aku suka as a couple...suka sebagai kawan tu ada la, tapi ciput jerk!!tak suka,tak suka pun, dekat dua tahun jugak aku couple ngan dia...(tu tak termasuk bpe banyak kali aku couple, putus ngan dia..hahahha..:P) zaman jahiliah beb!!!tak boleh nak kata apa la...mase tu masih budush-budush agi...hahaha...24.7.2005, aku clash ngan dia...mase tu, memang last putus ngan dia, sebab aku da tak ada nak couple-couple balik nih!!penat dah...tapi, serius aku cakap, aku couple ngan dia, mewah hidup aku...hahaha...mase aku tingkatan 1, aku masih sekolah agama lagi, darjah 6...masa tu, kalau time rehat, rasedey ni, rajin tempahkan makanan tuk aku ngan kawan-kawan aku...siap dah bayar lagi tu!!!hahaha...apehal la dia buat cam tu, apa dia ingat aku ni kurus kurang makan ke???siot!!!:P tapi, tak pe...dia dah belikan, aku makan je la...hekhek...jahat giler...:P tapi, nak buat macam mane, jodoh tak panjang....hukhuk~tak panjang pun tak pe, aku pun tak suka dia...bukan aku sakitkan hati dia!!dia pun tau aku tak suka dia...tapi, aku couple yang baik apa...walaupun aku tak suka dia, aku tak curang tau!!!hahaha...bukan promote diri...betul...tak tipu...bak kata [My LaLiNk], 'gud girl'...hehehe...then, selang tiga hari dari hari aku putus ngan rasedey tu, bermakna 27.7.2005, aku couple ngan senior aku...senior form 5 beb!!!nama dia Rozaimi...tak main la, form2,form3 ni...hahaha...dia baru je pindah situ, sebab kene buang sekolah akibat bergaduh...tak tau pasal apa...sebab tak amik tau, mungkin dia pernah bagi tau, tapi aku je yang tak tau...ish!!baper banyak tau la...:P masa kitorang couple ni, senior-senior form5 lain dah tak heran dah, sebab dak-dak batch aku, memang rapat ngan batch form 5 mse tu...and ramai gak la, budak-bidak pompuan batch aku yang couple ngan senior form 5 mase tu...mula-mula couple, aku tak ada perasaan apa-apa pun kat dia,..serius!!kosong!!!just suka sebagai kawan jerk...lagipun aku dulu pembekal gula-gula ngan test pad tuk dak-dak laki form5...asal gula-gula je carik aku!!!apehal???ish!!marah ni..kalau test pad, tu aku boleh faham lagi..ni gula-gula...tak ada orang lain ke yang boleh mintak gula-gula selain aku???:P nak dipendekkan cerita, aku clash ngan dia 23.3.2007...mase tu, aku form 3...jangan nak kata melalak, meraung pun aku pernah buat bila aku putus dengan dia...sebab aku putus ngan dia, biar lah benda ni antara aku ngan dia je..aku tak nak la bukak aib dia...dia pun pernah jadi sebahagian daripada hidup aku...dia la yang ajar aku, macam mana persaan suka kat couple kita, sayang couple kita, rindu couple kita and cemburu ngan couple kita...dua hari lepas, tangan aku ni menggodeh-godeh facebook member-member aku, and aku terjumpa facebook dia...sumpah!!aku tak cam muka dia, bila aku tengok info, and gambar-gambar...baru la aku perasan tue dia...dia pun tentera gak macam [My LaLiNk]. Ish!!!sebok je..nak same!!:P masa aku tengok gambar dia, aku bersyukur sangat-sangat, yang aku dah tak ada apa-apa perasaan pun dekat dia...lepas aku tutp facebook dia, serta merta aku rindu [My LaLiNk], hehehe...aku berjaya!!!!aku berjaya lupakan dia!!!hahaha...sukasuka...
3 TAHUN SELEPAS KEJADIAN~
Terbukak pintu hati aku nak kenal ngan tentera ni...hahaha,bukan nya dulu aku tak suka tentera, tapi sejak 'kes' tu, aku tak suka berkawan dengan orang yang sah-sah aku tak kenal...tapi, hari tu, 15.05.2010. Terbukak pintu hati aku nih, nk kenal ngan MOHD RADZI BIN MASUHUDI a.k.a.[My LaLiNk]...hehehe...bukan setakat berkenalan dan berkawan je...tapi ber'couple' jugak...hakhakhak...sukasuka...masa kitorang couple, kitorang just mesej and bercakap melalui telefon je...tak ade send-send gambar(sebab fon aku biol, dikerjakan dak diah tue..:P), and no 3G-3G...sebab, rumah aku ni 'maju' sangat!cukup la ada DiGi, 3G, yang selalu dipakai oleh indon-indon diMalaysia nie...hahaha...couple atas dasar sayang yang wujud tanpa dipengaruhi oleh rupa, dan harta...just rasa sayang and chemistry...:DD bagus tak, bagus tak???bagus kan???kali ni memang kene puji..sebab aku sika orang puji-puji aku nih!!!hahahaha...memang bagus punya,,,aku tau..:D jangan tanya aku macam mana boleh sayang, sebab aku memang tak ada jawapannya!!sumpah!!tak tipu!!!aku memang tak tahu...aku couple ngan [My LaLiNk], hari jumaat, 15.05.2010, and first time aku tengok muka dia, masa aku 3G ngan dia...isnin minggu depannya, 18.05.2010...haa...aku ingat tau!!!bagusnya lah aku nie...cube la kalau msa aku blajar sejarah dlu, aku ingat tarikh-tarikh  tu, macam aku ingat tarikh-tarikh ni...comfirm!!!A+...haha...maka disebabkan aku tak boleh nak digest tarikh-tarikh yang ada kat dalam buku sejarah tue, and tak khatam pun aku baca buku teks sejarah tu, dapatlah aku B+ dalam subjek sejarah...hekhek...sukasuka...masa aku dapat result spm, cikgu sejarah aku cari aku, semata-mata nak tengok result aku...ye tak percaya aku boleh dapat B+, dalam sejarah...ayat poyo aku mase aku jumpa cikgu aku tu adalah: 'saya memang tak suka nak kecoh-kecoh ni cikgu..masa ujian, mid exam ngan trial, saya sje buat main-main..ye la, takut tak ada orang nak bersaing ngan saya...masa exam betul ni la saya tunjukkan kebolehan saya..saya dapat B+, pun sebab saya merendah diri...tak nak orang kata, <ai...dlu exam, dapat D, C, exam sebenar dapat A+, tiru ke???> hekhek'..dengan pantasnya dan efisiennya, cikgu tu ketuk kepala aku..hahaha...nasib baik dy tak menjawab...kalau dia menjwab, abis la aku..haha...ok!!ckup!!!sekadar selingan...hukhuk~ mase first-first aku 3G ngan [My LaLiNk], ayat pertama yang keluar dari mulut [My LaLiNk] aku, ialah: 'ok tak muka b???ada macam pwtc kene langgar ngan kapal terbang tak???'...hahahaha...apa la [My LaLiNk] nie...cakap macam tu plak...hati, kalau dah sayang buruk macam mane pun, cacat macam mane pun, tetap sayang...tapi, sayang tak maksudkan hubby buruk tau!!!hubby chomel!!!!handsome-handsome...hekhek...thanks [My LaLiNk] , sebab banyak berjasa dalam hidup sayang! My promise, FOR THE REST OF MY LIFE, I'ILL BE WITH YOU, I'LL STAY BY YOUR SIDE ,HONEST AND TRUE,TILL THE END OF MY TIME,I'LL BE LOVING YOU~ 
Memang ada 3R,iaitu:Rasedey, Rozaimi dan Radzi dalam hidup sayang, but the most i love, and i care, just u.. RADZI..mereke-mereka hanya masa lalu sayang..dan mungkin jalan pintas untuk sayang kenal dengan b...b yang ajar sayang macam-macam erti hidup...b yang sentiasa ada dengan sayang susah dan senang...b yang jaga sayang jauh dan dekat...b yang ada dengan sayang setiap saat...b adalah masa kini dan masa hadapan sayang...i love u!!!!so much!!!



love 

No comments:

Post a Comment