Saturday, January 8, 2011

saya dulu dan kini...

tak ada kata-kata yang sesuai yang boleh gambarkan macam mana perangai, sikap dan attitude aku dulu... ganas, nakal, senang kata macam tomboy lah... excuse me!!! MACAM tomboy!!! bukan MEMANG tomboy ok? huhu... memang nampak lah betapa kenakalan tu terserlah.. especially, cara jalan... macam gangster!*[My LaLiNk] kate... :P adoiyai.. ye ke?? hehe.. nak buat mcm mane kan...


pertamanya, cara berjalan... [My LaLiNk] kata "sayang macam gangster..." haha, jadi saya sebagai girlfriend yang baik,buat muka... baguskan? hehe... *lepas ni nak jalan macam model* (jalan dengan muka bangga*bukan riak* dan mendada) HAHA... :p kalau macam tu lah baru dikatakan perempuan melayu terakhir, betapa seksanya aku nak berubah kearah yang begitu...:P

perkara yang seterusnya adalah cara makan... aik? cara makan pun tak betul? ok.. perlu diterangkan disini, cara makan tu adalah cara makan yang protokol atau pun rejimental..*dah lebih 10kali [My LaLiNk] cakap, tapi baru semalam aku dapat dengar dengan jelas dan nyata... SUMPAH! tak reti... makan guna tangan lagi senang... *sedap hingga menjilat jari* bila [My LaLiNk] tanya, bila nak belajar? (cara makan yang protokol a.k.a rejimental)... dengan selamba nya aku jawab.."belum nak kahwin lagi.." hehe.. *jangan tiru ini, derhaka pada boyfriend namanya..* HAHA. :P 

ummm... apa lagi eak? oh ya! perangai yang agak ke'anak-anak'an itu.. bukan lah ke'anak-anak'an sangat sebenar nya.. lebih kepada ke'slumber'an.. HAHA. sukahati aku je nak buat apa pun... 



see??? banyak tak yang perlu diubah? MEMANG BANYAK cik nia... haha... tak pe.. slow-slow... take time... :-) selamat berusaha lah! :P

No comments:

Post a Comment