Sunday, January 16, 2011

you are sweet blogger like candy :D

 

aku dapat award ni, dari roomate aku...


untuk apa award ni pun aku tak tau... *mungkin untuk menjadi GLAMOUR!* HEHE... mungkin jugak just sebagai penyuntik semangat pada aku... Nak bagi aku melalut lagi mencarut dalam blog ni kot...  HAHA. 
by the way, thanx ye... ini award pertama saya...


sangat perlu untuk berterus terang disini, award ni sebenarnya, aku dapat dah lame dah... dari tahun 2010.. HAHA. teruk betul!!~ :P

dah dapat award ni pulak, ada peraturan-peraturan nya... 
1- kene jadi follower blog ini
2- tampal award
3- mulakan title korang dengan YOU ARE SWEET LIKE CANDY
4- tag 5 orang blogger lain... tapi kene lady je... lady bird pun boleh...:)

so, sekarang... turn aku lah pulak nak bagi award kat orang lain....
**sungguh baik budi**


No comments:

Post a Comment