Saturday, January 1, 2011

semester dua




merujuk gambar diatas, berikut adalah barang-barang yang aku angkut bawa balik ke kampus..." bawak barang macam nak pindah" (ya betul!!!) :D sila jangan kata barang tu banyak *walaupun memang banyak* senang kata, sila buat-buat tak nampak bahawa barang tue, memang banyak... bole??? hehehe... bagus! :D saya suka readers yang mendengar kata...;D sebenarnya, lagi banyak barang yang aku nak bawak, tapi demi memikirkan nanti aku jugak yang sakit kaki turun naik tangga, maka aku batalkan niat aku yang suci murni macam minyak masak seri aji... *entah betul ke tak jenama nya tu...:P

bermulah sudah semester baru ditahun yang baru... erm... niat di hati, tak nak repeat paper lagi... insya-Allah...:D janji rajin berusaha, pasti akan berjaya... sebenarnya berazam nak kalah kan [My LaLiNk] punya pointer... *b..kite lawan eah??sape kalah kene belanje secret recipe @ kenny's tau.. hahaha.. :P

bila on the way nak ke segamat nie, rasa sayu je hati... al-maklumlah, anak ibu... hehe... tapi, bila sampai, ok je rase...:P poyo la tu kan? then, bila ibu ngan abah dah balik, baru terasa sikit... lagi-lagi tinggal sorang kat bilik... adoi!!! bila nak cuti lagi nih??? nak balik la....

No comments:

Post a Comment