Wednesday, December 22, 2010

impiana a.k.a impian ana

1- new handfon
2- own laptop
3- dapat amik jurusan yang diminati
4- dapat boyfrend :P
5- dapat result yang baik untuk spm

merujuk perkara diatas, dengan ini saya ingin memaklumkan, tidak semua impian saya bagi tahun 2010 tercapai! :( agak sedih... tapi tak ada lah sedih mane, sebab 4 daripadanya, dapat dicapai dengan jaya nya... yang kelima tu... ehem! baik jugak lah... tapi, ok-ok je...  


1- new hanfon, haa, ni lah rupe bentuk hanfon aku...


ni pulak, laptop aku...

jangan tanya kenapa kebanyakkan barang aku warna hitam... sebab jawapan aku senang je.. aku ni tak berapa pandai jaga barang dengan teliti, juga bukan terlalu pembersih... haha... senang bukan?? :P 

yang ketiga ni, err...tunggu aku jumpa slip exam aku eah?? ntah mane aku campak, aku sendiri tak ingat! haha.. teruk nya aku! *rahsia kerajaan k... xmo kecoh-kecoh tau.. antara kita-kita je... tau-tau-tau! ;D

yang keempat, *perlu nak display lagi gambar [My HoNeY bUnNeY] setelah melata aku tabur gambar dia kat blog and facebook aku?? HAHA. (perlu sangat-sangat) maka dengan itu, ini lah boyfriend saye...*WINKWINK



inchik MOHD RADZI BIN MASUHUDI

dan yang terakhir, result SPM... hurm.. xde la teruk sangat " kata [My LaLiNk]".. tapi kata abah aku, "banyak main, tu yang pandai sangat tu" hehe... tau dah perangai anak dia ni camne.. banyak perangai! 


--------------------------------------------------


perkara berikut merupakan barangan impian yang nak ada pada 2011 *ehem!!!belajar tak seberapa, nak ada dreams items?? sape nak bagi semua nih?? jatuh dari langit ke?? :P (nama pun barangan impian kan..)

1- sony ericsson AINO (macam banyak je duit nak ada benda alah ni)





2- external harddisk (benda ni, sepatutnya tahun 2010 dah ada, tapi ditanggungkan atas sebab-sebab tertentu)
3- lesen kereta (lesen motor dah ada..dah nak kene renew pun...)
4- result final exam yang baik dan cemerlang
5- pergi genting

berdasarkan makulumat diatas, sudah terang lagikan bersuluh, nampak sangat lah cik an ni, banyak main.. fikir nak enjoy je! ada ke impian 2011 nak pergi genting? hanfon baru? AINO plak tu?? sah!! kuat berangan... :P (tak apa lah... nama pun impian... bukan harapan) hukhuk...

No comments:

Post a Comment