Thursday, December 9, 2010

dup dap dup dap malam result final

arini aku jadi internet bergerak.. haha.. bangganya!! :D  hanya disebabkan, salah sorang dari member aku, call aku, bagitau yang result final exam dah keluar... aku ni, dah la LAMPI, bila dia cakap result dah keluar tu, aku blur... berfikir dan mengingatkan, perasan aku hari ni macam hari khamis, kenapa result dah keluar... entah-entah dah hari jumaat tak... so, aku pun, masih control gabra lagi, pelan-pelan tekan keypad handphone, cari kalender... bila aku tengok calendar,

 thursday, 9 disember 2010... 

aik??apa suda jadi ini??? kenapa result da keluar pulak ni??? blum due date lagi ni.. kalau bersalin ni, kire tak cukup bulan nih!!!compius aku... tapi, dalam percaya dengan tak result dah kuar, aku dah hebohkan kat member2 aku dah, yang result dah keluar... haha... express beb!! tak main la sangkut-sangkut ni... lepas je delivered kat budak-budak ni... bertubi-tubi mesej masuk... belum yang call lagi... yang tengah tido pun ada... bangun sebab terbaca mesej aku yang berbunyi...

" result dah keluar...pi tgok kat student portal...time la pulak letrik tempat aku nak mampos, budush betul!!" 

baru aku tau, mesej aku tu boleh buat orang hilang ngantuk dan juga boleh buat orang kene heart attack!!! hoho.    budak-budak ni pun macam tak pandai bace mesej, dah aku kata kat umah aku tak ada letrik, datang dari mane pulak aku nak meng'on9'kan diri nak semak benda alah tu... haish!!! terpakse la jugak aku balas mesej tu... aku yang wat kecoh kan, tanggung la... haha... ada pulak tu, yang tanya aku, mane nak cari, kat dalam student portal tu, belah mane... haa... mula-mula aku cakap, ko cari je kat situ, pasal result exam... pastu dia mesej lagi, kata "nia, aku tak jumpa la...kat mane"... aku sabar lagi, ko cari je... ada kat wall tu... then, ada la 3/4 kali mesej yang sama dari orang yang sama menyusul... last-last, aku tibai je... cari kat tengah, tengah... alhamdulillah! betul!! MAGIKA!! hehe... bila dah jumpa tu, tak boleh bukak pulak, mesej lg..."nia, tak boleh bukak la...:( ", aku cakap, ko bagi no matrik ko ngan nombor ic ko dekat aku, karang aku cek kan.. tapi, lambat sikit lah, sebab kat rumah aku tak ada letrik... bole pulak budak ni balas, "laa..kat rumah ko tak ada letrik rupanya, nape tak bagi tau aku, " dalam hati aku kata, 'bukan aku tak bagi tau, ko yang tak alert tu.. :'(' hukhuk~ sedih kot...hehehe... tak pe, tak pe.. aku faham... tapi sempat gak tadi aku bagi tau kat [My LaLiNk], lau jumpa mamat ni, ingat kan aku, sebab aku nak cepuk budak ni.. kegeraman!!! hahaha... 

rupanya lah, line result final tu bukak sekejap je... pastu dorang dah hide balik... semua melopong!! tak dapt tengok result... huhuhu.. 

No comments:

Post a Comment