Thursday, December 9, 2010

result exam yang gila kentang!!!

pagi ni, aku bangun awal, konon nya... tapi, pukul 7.00 da tersengguk-sengguk... :P hampeh betul!!! aku bangun awal ni pun, pasal aku tak boleh nak tido, al-maklumlah... result final exam keluar arini... tepat pukul 9 pagi, aku on laptop... tapi, aku tak terus bukak student portal, aku terus bukak aku punya facebook... hoho.. ketakotan aku!! hehe... lepas tu, baru aku bukak student portal... bukak je student portal, loading punya lame, tahap siput merangkak!! :P then, aku semak la result aku... kesengalan melanda kat diri aku... aku terus terjah pointer aku kat bawah tu, tak tengok subject aku dapat ap... tengok pointer je, aku da senyum... then, baru la aku tengok subject aku dpt bape... terkejut beruk aku... basic paper aku, akaun dapat D+, bussiness mathematic pun... teknologi komputer pun!!! maknanya, aku ada 3 paper fail... serta merta, tak senyum dah... ntah apa raut muka aku, time tu aku pun tak tahu... macam tak percaya aku fail, 3 pulak tu yang fail... tak tahu nak cakap apa dah... serius down!!! memikirkan, apa yang aku nak cakap kat ibu abah, pikir cam ne aku nak repeat paper ni, ke baik aku tukar kos aje... sebabnya, kalau aku teruskan jugak, bermakna, aku ada 10 subject untuk sem depan!!!! nak mati woooo..... giler punya banyak... da macam amik SPM je... :P [My LaLiNk] pulak, orang pertama yang tau result aku...elok je aku kata aku kene repeat 3 paper, dia pun nak repeat same...sehati sejiwa katanya... :P 

AAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!
(anggap la, aku jerit kuat-kuat bagi kurangkan beban yang aku rase ni...)

2 comments: