Thursday, December 23, 2010

tatariaswajahblog

tengok???cantek tak blog saye?? ngehngeh.. :P baru pandai menghias blog, cam ni lah... JAKUN! haha... anyway, terasa berpuas hati dengan apa yang ada sekarang... cume snowflake tu tak brape nak nampak sangat, sebab warna putih... layout aku pulak, hijau keputihan! HAHA. sesuai sangat lah tu... mase menjalankan proses pengesanan snowflake tu, naik juling biji mata aku cari! last-last jumpa jugak... tanpa spect dan kanta pembesar!
BANGGA! mata saya masih cukup sihat ok. walaupun tak selalu makan carrot, tapi at least makan jugak... hehe... ok! tu cerita pasal snowflake... 


sekarang cerita pasal header pulak... cukup besar tak header tu?? terlebih besar?? HAHA. bersyukur lah sebab aku sudi meng'edit' benda alah tu, supaya kalian-kalian tidak terkejut beruk lantas mengatakan "gila la ain ni, bapak besar gambar yang dia letak kat header" hehe... so, THANK to me... :D mula-mula letak tu, aku sendiri terkejut, haha, apatah lagi kalian-kalian... maka, demi menunjukkan saya ada adalah blogger yang baik, tak nak bagi kamu semua sakit jantung, saya edit... BAIKNYA saya.. :) *padahal dah terniat nak delete* tapi, [My LaLiNk] kata 'biar je, jangan delete' saya pun tak delete lah! hehe... AGAIN! baiknya saya... baik sebab dengar cakap! GUD GIRL! :D kan3?? 

2 comments: