Tuesday, December 21, 2010

alahai si bakal boyfrend tak jadi..:P

nak kata malang tu tak lah.. tapi, nak kata bertuah jauh sekali... niat baik aku hari ni, nak bayar payment untuk insurans... tapi, kuar je dari bank, nasib yang tak berapa nak malang ni datang pulak! ahahai!!! menyampahnya aku mengadap muka dia... 

alkisahnya begini, aku keluar je dari bank tu, maka terlihat dan terpandanglah aku akan segerombolan abang pistol... nak pulak salah seorangnya aku kenal... dia la, si bakal boyfrend tak jadi tu... dalam hati aku, mana aku nak lari nih... sebelah bank ni, kedai makan cina pulak... dengan bangganya merungut, apesal lah sebelah bank ni tak buat kedai handfon ke, kedai runcit ke... sekali toleh je, dia dah berdiri sebelah aku dah.. alamak! menyibuk lah! tak boleh tengok orang senang ke??  asyik nak "tayamu" (tayang muka) kat sini... err.. padahal berkurun aku tak jumpa or terserempak mamat ni.. lantak lah, hati dah tak suka... tak nampak ari-ari pun tak berkenan, lagi la nampak hari-hari.. mau termuntah-muntah aku... :P *over

kemudian, aku senyum macam nak tak hendak je ngan dia.. senyuman ala-ala"saya-tak-perlukan-anda-disini*senyum terpakse.. dengan harapan dia faham aku tak suka dia ada kat situ dan aku nak dia berambus dari situ (sesuka aku je kan??macam senggarang tu, atok aku punya..) bila aku senyum macam tu, dia kata "macam tak suka je"...tau pulak aku tak suka... aku jawab dalam hati, tau xpe... aku ingat nak angkat kaki dah, tapi masih lagi dia terpacak kat situ... aduhai... :( dah la tu, ringan pulak mulut nya nak cakap-cakap ngan aku... dia tanya, dari mana, pegi mana, dengan sape, cuti ke, bape lame, smpai bila... aku balas la, tak kan nak malu kan dia depan kawan-kawan dia, macam cakap ngan patung pulak kan... lagi pun aku segan! dah la pakai uniform!!! karang orang cakap aku ada buat salah pulak!! haish! dia ni.. lepas tu, dia tengok screensaver fon aku, ada gambar [My LaLiNk], dia kata"nampak macam baik orangnya..bertuah ain" aku senyum and cakap la" dia memang baik pun...10 kali lebih baik dari awak" * kembang habis laki aku lau baca statement ni..hehe err.. buat si abang pistol tu, ntah-ntah dia rase kene hempap ngan kontena... huhu.. nak buat macam mana, dah tu hakikat nya... dia kata "bagus lah.. saya pergi dulu, lau jumpa dia, sampaikan salam... pesan saya suruh jaga awak baik-baik..." ayat aku, "ok"... 

mimpi ke apa aku nih?? dia memang dah berubah ke, dia jadi plastik sintetik mase cakap ngan aku tadi?? sikit punya baik??? bukan apa, kalau dah berubah, bagus lah.. kalau berlakon je tadi tu, memang aku tak heran lah... apa-apa pun, anda merupakan bakal boifrend tak jadi saya, dan akan selamanya begitu...ada faham??? 

3 comments: