Thursday, December 2, 2010

Gud Luck




result final exam aku dah nak keluar dah ni...takuttakut..sebab??sebab aku banyak main-main... hahaha... homework pun pakai copy paste je... ops!! bukan homework... ASSIGNMENT... [My LaLiNk] kata, tak ada style kalau panggil homework.. hahaha... start dari hari aku taip entry ni, 2 Disember 2010, aku ada lagi 8 hari sebelum result aku keluar... adoiyai.... resah, gelisah, risih, gementar, semua ada lah! mengalahkan mase result SPM aku nak keluar... terlebih rileks... tapi, lain pulak ceritanya dengan [My LaLiNk] aku, result final aku dah nak keluar dah, dia baru nak final exam...huhu~ kesian! anyway...gud luck for your final exam to [My  LaLiNk], MOHD RADZI BIN MASUHUDI...chaiyok-chaiyok...i support u from back ok?? ;) 



p/s: tak ada idea la hari ni..:P

No comments:

Post a Comment