Wednesday, December 22, 2010

couple ring

tadaaaa!!!!!

ni lah cincin.. hehe

*semua orang tau tue cincin cik ain.. memang la da tau, tapi saje nak bagi tau... haa... ni lah cincin couple yang first... (ehem!! nampak gaya macam ada yang kedua je?? silap-silap ketiga.. :P ) oh!! tidak- tidak.. setakat ni, cukup hanya cincin couple yang kedua... 

wujudnya, couple ring yang kedua adalah kerana, pertama sekali, [My LaLiNk] kehilangan cincin nya... miss placed! dekat kem... al maklumlah, nama pun kem.. duk beramai-ramai, lau setakat cincin hilang kene amik ke, apa ke, tak kan nak kecoh-kecoh... lain lah kalau berlian jatuh kat bilik tu... nak kecoh-kecoh sampai masuk headline semua newspaper pun tak apa... pilih je paper apa, tamil nessan? the star? metro? suka ti korang lah... :P

tu sebab yang pertama, sebab yang kedua, cik awek [My LaLiNk] a.k.a. aku ni, terlalu 'menjaga' cincin tu dengan baiknya... disebabkan terasa berat hati nak menanggalkan cincin tersebut, aku pun pakai je cincin tu, bawak pergi mane-mane... pergi basuh baju pakai cincin, buat clearance pakai cincin, pulak tu, bila datang jakun aku, aku suka letakkan tangan aku atas tembok kaki lima, lepas tu, aku seret je memanjang... akibatnya, ke'calar'an yang teruk berlaku... hehe.. bagus kan cik awek mohd radzi ni?? *PERASAN!!! :P

maka dengan itu, wujudlah couple ring yang kedua untuk kami... ngeh-ngeh! sukasuka... tak payah nak terkejut sangat lah bila tengok cincin tu serupa je dengan cincin lame, cuma lain warna batu je... bukan apa, demi mengelakkan kesan khas tu hilang... *acecece... ayat nak poyo.. haha... ni lah hasilnya...



same kan... :D



demi mendatang kan effect khas, aku suh [My LaLiNk] pinjam jari shamsul ngan cik aweknya... sebab aku tak ada ditempat kejadian... thank you-thank you... :D memang khas betul, hehe... (jari aku yang kecik ke, jari awek shamsul tu yang besar??) *b... syg terus terang je lah ea... naluri syg kuat menyatakan bahawa, itu adalah jari anda dan encik nazuan... adakah saya betul??? hehe... inferensnya, yang pertama, sejak bila shamsul yang putih melepak kat muka, tibe-tibe tangan dia gelap??(tak tau la kalau tangan dia memang gelap, tak perhatikan sangat pun.. :) yang keduanya: mustahil jari syg terlalu kecik atau pun jari cik awek shamsul yang terlalu besar sampaikan cincin sayang tu, just muat kat jari kelingking je... hehe,anyway, just nice... :D

(terserlah kesungguhan b memenuhi kehendak sayang) luv u lah! :D


terima kasih sebab belikan cincin tu untuk cik awek kamu yang ganas ni... 
perjanjian: " tak nak calar kan cincin tu, kecuali, "TERCALAR" dengan tidak sengaja..."



No comments:

Post a Comment